Met een bedrijfsvideo of bedrijfsfilm wordt jouw verhaal op een visuele manier uitgelegd. Hierdoor blijft de attentiewaarde van de bezoeker veel hoger dan bijvoorbeeld bij een geschreven tekst. Door voor een goede en passende stijl voor de bedrijfsfilm te kiezen - aansluitend op de belevingswereld van jouw doelgroep - bouw je met een bedrijfsfilm ook nog eens vertrouwen op.
Vind je het leuk om meer te weten over het productieproces rondom het laten maken van een bedrijfsfilm? Download dan onze gratis whitepaper ‘Hoe maken wij video’s?’. Wil je weten wat het kost om een video te laten maken? Download dan onze gratis whitepaper met daarin onze tarieven: ‘Wat kost een video?’.
Pink Producties is gespecialiseerd in het ontwikkelen van bedrijfsvideo’s. We bedenken een concept dat klopt en zorgen ervoor dat de bedrijfsfilm zowel inhoudelijk als visueel past binnen je totale marketing- en communicatieplan. Op die manier creëren we een bedrijfsvideo die werkt!
Vraag nu vrijblijvend een offerte aan!
Weet voor wie je de video maakt. Analyse van je doelgroep is belangrijk. Probeer te achterhalen waar je doelgroep inhoudelijk naar op zoek is.
Vertel je verhaal in actieve vorm. Hiermee zet je je boodschap veel meer kracht bij. Zorg daarnaast voor een trigger in de eerste twintig seconden van de video.
Bepaal vooraf via welke kanalen je de video gaat verspreiden. Dit kan bijvoorbeeld al van groot belang zijn bij het bepalen van de lengte van de video.
We bedenken een cool concept en werken dit o.a. uit in een script, storyboard en shotlist.
Met een professioneel team en goede materialen maken we toffe filmopnames.
We kiezen de beste shots uit, bewerken het filmmateriaal en maken een mooie montage.
We leveren de video snel op zodat je er direct mee aan de slag kunt gaan.